​ ​ ​ ​ Usein kysytyt kysymykset | FAQ | AUKIA.fi | Aukia.fi ​ ​ ​ ​

 

Ladataan...

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Kirjaudu

Unohditko salasanasi?

Tuotemerkit ja -ryhmät  

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET F.A.Q.

 

Mikä on Aukia.fi?

Aukia.fi on Aukia myymälöiden yhteinen muodin verkkokauppa. Yhdistämme kaikkien myymälöidemme naisten ja miesten vaatteiden, kenkien, laukkujen ja muiden asusteiden valikoiman valtakunnalliseksi muodin verkkotavarataloksi. 1956 Seinäjoella perustetun Aukia-ketjun myymälät sijaitsevat Seinäjoella, Vaasassa, Tampereella ja Kokkolassa. Kuulumme valtakunnalliseen Moda-ketjuun.

Miten saan yhteyden asiakaspalveluunne?

Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse. Yhteystiedot ja puhelinpalveluajat löytyvät jokaisen sivun (tämänkin) alalaidasta. Puhelimeen vastaamme päiväsaikaan, mutta sähköpostiviestejä luemme myös myymälöiden aukioloajan ulkopuolella. Kannattaa siis kysyä heti jos haluat lisätietoja tai apua tuotevalinnoissa tai ostotapahtumassa.

Toimitatteko postiennakolla?

Emme. Tilaukset voi maksaa yleisimmillä luottokorteilla tai käyttää Maksuturvan Lasku- tai osamaksupalvelua.

Toimitatteko myös ulkomaille?

Kyllä, Suomen lisäksi rahtivapaasti Ruotsiin ja Viroon sekä pientä lisämaksua vastaan EU:n tullialueelle. Mikäli olet kiinnostunut toimituksesta tämän alueen ulkopuolelle, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ovatko palautukset ilmaisia?

Suomeen, Ruotsiin ja Viroon postitetuille lähetyksille tarjoamme mahdollisuuden ilmaiseen asiakaspalautukseen. Muualle tilattujen tuotteiden palautuskustannuksista ja mahdollisista tulleista vastaa ostaja.

Miten palautus onnistuu Suomessa?

Tämä riippuu mitä kautta olet tuotteen tilannut:

Aukia.fi sivuilta tilatut tuotteet on maksettu Suomen Maksuturvan palvelun kautta. Voit tehdä palautusilmoituksen sähköisesti sähköpostissa saamasi linkin kautta. Sitten vaan tuote pakettiin yhdessä yhteystietojesi kanssa.

Mikäli olet ostanut tuotteen Pay Pal maksutavalla et ole saanut linkkiä palautuspalveluun. Tälllöin liitä lähetyksen sisälle tiedot keneltä palautus on tulossa ja muuten toimi postituksen kanssa kuten edellisessä kohdassa.

Postin kautta toimitettujen lähetysten palautus onnistuu helpoiten alkuperäisessä paketissa. Kirjoitat vaan osoitelapun viereen ASIAKASPALAUTUS AUKIA.FI, posti skannaa viivakoodin ja paketti löytää tiensä takaisin meille. Voit myös printata Maksuturvan palvelun kautta itse pakettiin palautuslapun. Rahat palautuvat tililesi/luottokortillesi kun olemme saaneet palautuslähetyksen.

Matkahuollon kautta toimitettujen lähetysten palautus onnistuu vain palautuskoodilla, jonka voit pyytää asiakaspalvelustamme joko chatin tai sähköpostin kautta. Mainitse palauttaessasi vielä että kyse on Aukia.fi asiakaspalautuksesta.

Miten tuotevaihtojen kanssa toimitaan?

Kuten palautuksissakin, mutta sillä erotuksella että ilmoitusta Maksuturvaan ei tarvitse tehdä. Liitä palautuslomakkeeseen yhteystietojesi lisäksi myös tuote/väri/koko johon haluat vaihdon suorittaa.

Kertyykö verkkokauppaostoksista Moda-kortilla ostohyvityksiä?

Valitettavasti järjestelmämme ei pysty vielä kirjaamaan ostohyvitystietoja verkkokauppaostoksista. Työskentelemme tämän mahdollistamiseksi lähitulevaisuudessa.

Miten tiedän onko koko oikea minulle?

Kannattaa käyttää munkoko.fi sivuston merkkikohtaisia mittataulukoita tai sivustojemme yleistä mittataulukkoa. Autamme myös mielellämme oikean koon löytämisessä. Lähetä sähköpostilla asiakaspalveluumme tiedot itsestäsi esim. pituus, paino ja muiden merkkien olemassaolevien tuotteiden kokoesimerkkejä niin osaamme ehdiottaa sopivaa kokoa.